lauantai 12. heinäkuuta 2014

Ensimmäiset kesäkukkaset

Tänään vasta innostuin laittamaan ensimmäisiä kesäkukkasia pihalle. Eipä se valikoima enää ollut mikään runsas, mutta mulle ihan riittävä :)






Kukanhakureissulla käväsin Iskussa katsomassa kesäkalusteita niin sieltä löytyi tälläinen ihana vesipönttö hanalla ja hintaakaan ei ollut kuin 15,90
Olen tälläistä pitkään hakenut ja nyt se löytyi kun en sitä enää hakenut

         
 ja vessaan löytyi pari tälläistä ihanaa pikkupurnukkaa  vanulapuille ja -puikoille


muutama kesäräpsy pihalta





3 kommenttia:

  1. Ihana tuo traktori peräkärryineen. Värit sopii niin hyvin yhteen. Anoppini osti myös tuollaisen pullon hanalla. On kiva vaikka laittaa boolia sinne :)

    VastaaPoista
  2. siis aivan ihana tuo traktori-kukka juttu :) tosi kiva keksintö ja nuo kukat sopii siihen ku nenä päähän ;) Mä olen kans miettinyt tollasta hanapulloa, mut sit aina oon jättänyt ostamatta kun sille ei oo tilaa missään, huoh. Mukavaa kesää sulle!

    VastaaPoista